j
k
j a
j l
Somme program har støtte for å velja mellom 12- og 24-timars klokke. Korleis taklar me det på norsk? Etter det eg veit finst det ikkje noko symbol tilsvarande "AM"/"PM".
Back to the thread
Back to the list