Hei Eg har brukt dei frie ordlistene til å lage ordlister til bruk i programmet WinEdt. Dette er eit program til å redigere LateX filer med under Windows. Ordlista til WinEdt er ei liste med ord sortert etter ordlengde og alfabetisk.
Det som eg lurte på er om det er i orden at eg legg dei inn på sida http://www.winedt.org/Dict/ slik at andre også kan få tak i dei.
For å laga listene med ord så brukte eg make words.nn make words.nb Er dette rett metode?
Ola Ketil Siqveland