Axel Bojer axelb@start.no wrote in news:20020322221742.DA7D385B8@smtp1.powertech.no:
Gjorde et forsøk, men fikk ikke til fargeendring. La bare til "ferdig" på de filene jeg har gått igjennom.
Du skal setta klassen til 'ferdig'. Eg har no gjort det på endringane dine.
(inkludert meg) som brukar program som ikkje støttar UTF-8 (og UTF-8 er i tillegg heilt unødvendig her).
Er det bedre nå? Gjorde som du foreslo!
Perfekt.