Tirsdag 13 juni 2006 17:16, skrev Torfinn Ottesen:
Jeg syns at disse alle ordene er bedre enn det engelske nettopp fordi de gir mer informasjon om bruken - datatavle er bedre enn pc-tavle. Når dette er sagt - hva kan du erstatte begrepet "P*oint presentasjon" med?
Knut Yrvin skrev:
Jeg bruker lysarkpresentasjon.
Jeg har i noen sammenhenger brukt "digital presentasjon".
Birger