On 23 Jul 2002, Petter Reinholdtsen wrote:
I tilfelle noen gikk glipp av denne, så kommer den her til et enda større publikum.
Oppdatert program kommer på URL:http://developer.skolelinux.no/info/prosjektet/delprosjekt/opplegg_utviklertreff_juli_2002.txt.
From: Knut Yrvin knuty@objectware.no To: i18n-no@lister.ping.uio.no, Skolelinux linuxiskolen@skolelinux.no Subject: Du inviteres til Skolelinux-samling 2.-4. august Ulsrud vgs i Oslo Date: Mon, 22 Jul 2002 17:03:02 +0200
Dato: for samlingen er fredag 2002-08-02 til søndag 2002-08-04. Sted: på Ulsrud videregående Skole i Oslo T-bane: Linje 3 Mortensrud. Gå av på Bøler.
...klipp...
Jeg kommer. Bor i Oslo; ingen reise- og innkvarteringskostnader.