Axel Bojer axelb@start.no wrote in news:20020607191426.067F58A31@smtp1.powertech.no:
Problemet? Innrykkene (laget med innrykkstaten til venstre på tastaturet) viser innrykk med ulik lengde alle sammen!
Dette heiter tabulatorteikn. Og nei, dei har inga fast breidd, og ulike program vil visa dei ulikt. I dei fleste redigeringsprogram (Vim, emacs &c.) kan du imidlertid velja kva breidd dei skal visast som.
Lærepenger: Bruk *aldri* tabulatorar i kjeldekode, spesielt ikkje i kode som skal delast med andre. Bruk mellomrom.