[Axel Bojer]
Så var det skolelinux-cden: når var det den skulle sendes ut? Mener også den fristen er over, men har ikke den mailen der det sto lenger...
Den skal trykkes flere ganger, så det går flere tog. Neste tog går rundt 1. juni, men jeg regner med å fryse CDen samtidig med endelig deadline for artiklene til Linux-magasinet, dvs. 25. mai.
Vi skal gi ut CD til høsten også, så det er ingen grunn til å tro at det er for sent å fikse ting. Jo før jo heller. :-)