[Axel Bojer]
Ville det vært en løsning om vi (jeg?) laget en mysql-database enn så lenge og la inn ordene der?
Tatt i betraktning at det virker som om de som vedlikeholder synonymordlisten for andre språk allerede har laget et slikt system, så tror jeg det er fullstendig bortkastet å lage et til, og at en heller bør bruke tiden på å ta i bruk det systemet som allerede er laget.
URL til det eksisterende systemet har gått på listen for noen uker siden.
Har du funnet verktøyet som lager OOo-filene av tekstfilen? Det er nyttig for å teste om alt er i orden.