Takk, da prøver jeg Windows-pakken.
Arne
----- Original Message ----- From: "Gaute Hvoslef Kvalnes" gaute@verdsveven.com To: "i18n-no" i18n-no@lister.ping.uio.no Sent: Wednesday, October 02, 2002 10:04 PM Subject: Re: [i18n-no] OO: Status
Onsdag 2. oktober 2002 21:55 skreiv Arne Christian Hårseth:
Er det lagt ut oppdaterte ressurfiler da, slik at jeg kan fortsette testing?
Du finn nykompilerte pakkar for Windows og Linux (Debian/Skulelinux) på <URL: http://www.skulelinux.no/openoffice/ >. Du *kan* få berre ressursfilene (sei frå, så legg eg dei ut i morgon), men eg rår deg til å lasta ned «full pakke». Me har nemleg ordna ein del andre ting i tillegg til sjølve programtekstane, til dømes datoformat, valuta og stavekontroll.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
_______________________________________________ i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no