Axel Bojer wrote:
Møtet fant sted på Akershus fylkeskommune (AFK), tirsdag 26. februar 2008 kl. 18–20:30.
Forrige møte fant sted på AFK, fredag 1. februar. 2007. Informasjon om møtet ligger på SpellNorwegian/Møte/2008-02-01.
Neste møte blir ?
NB: --> Skal vi si neste møte blir mandag 10.3 kl. 17:30?
Fikk ingen svar på dette. Er det greit å holde møtet i kveld? Hvem kan?
Ellers er jo morgendagen en mulighet ...
Hilsen Axel