hei!
Først litt skryt. Har vært i kontakt med An Gramadoir Prosjektet derfra får du skryt for ispell ordlistene dine. Du har på bokmål og nynorsk 90% dekning av ord som kan søkes på gjennom google. Det er veldig bra.
Du skulle ikke ha noe igjen av det som du laget for mange år siden til de nåværende ordlistene? Eller må vi her egentlig begynne på bar bakke?
Utover det som ligger på hjemmesiden til de norske ordlistene finnes det noe annet kildekode materialle du er interessert i å dele med det videre arbeidet med ordlistene?
Har tatt kontakt med http://helmer.aksis.uib.no/nta/ om samarbeid, de skulle vurdere det over nyttår.
Så det ser kanskje ut til at vi må bygge et eget norsk og nynorsk korpus?
Mvh Torstein Dybdahl