Petter Reinholdtsen wrote:
[Axel Bojer]
Det ville vært nyttig, da kan man sortere etter både emne og dato på en gang. Jeg synes det er uheldig med mange emnelinjer som er prikk like men der innholdet er ulike (og det er jo heller ikke en samtale i dem :-)
Personlig må jeg innrømme at jeg synes det er mer nyttig at alle korrekturmeldingene har samme subject, da de blir gruppert fint sammen som en stor tråd med mine svarmeldinger som subtråd til hver autogenererte melding. :)
Altså hvert svar som undertråd til den postingen du har svart på?
Poenget mitt er at det du ser som uheldig synes jeg er en fin bonus. :)
Mulig du har et annet e-postprogram, eller bruker det anderledes. Hos meg havner de i et eneste rot om jeg beholder svarene i samme mappe som de opprinnelige ordsjekk-postingene, litt fordi jeg ikke alltid svarer samme dag. Og det blir tungvint å finne ut hvilket svar som hører til hvilken opprinnelige posting. Men om dette bare er nyttig for meg, så kan vi jo droppe det.
Mvh Axel