Tysdag 8. mars 2011 skreiv Ole Andreas Utstumo:
Eg kjem stundom over ordet «rating» i samband med bilete, musikk og video. Tykkjer de «vurdering» er greitt nok? Andre forslag?
I Amarok og ein del andre plassar i KDE har me brukt «karakter». Her er det altso snakk om å gje for eksempel 3 av 5 stjerner. I Amarok er det òg mulig å gje songar poeng («score») frå 0 til 100. Det har me (naturlig nok) valt å kalla nettopp «poeng».