Tysdag 23 mai 2006 18:29 skreiv Axel Bojer:
Birger Kollstrand skrev:
Hva med: standard database SQL kommandoer?
Birger
Jo, hvis det er dekkende, så hvorfor ikke? :-) (/me er ingen ekspert på databaser, men vet vel sånn noenlunde det grunnleggende)
Legg merke til at ein skiljer mellom SQL-kommandoar og SQL-setningar. Kommandoar er til dømes SELECT og INSERT INTO, medan ein treng heile setningar for å få gjort noko fornuftig, til dømes "SELECT navn FROM personer WHERE postnr > 8000;" for å finne folk nordafrå ;) Statement her tilsvarar setning.
Lars Ivar Igesund