Denne mailen har kun gått linuxiskolen lista, men burde selvsagt også gått hit :)
Onsdag 13 september 2006 23:28, wrote Frode Jemtland:
Hei.
Det vil bli avholdt generalforsamling for foreningen Fri programvare i skolen, lørdag 14. oktober 2006 kl. 11:00. Generalforsamlingen blir avholdt i Oslo, men sted er ikke bestemt ennå. Dette blir annonsert på et senere tidspunkt.
Vi er så heldige å få avholde vår generalforsamling og utviklersamling i lokalene til TIK på universitetet i Oslo. Dette er 5. etg i "SV-bygget".
Forslag til saker som skal tas opp på generalforsamlingen må meldes til styret senest innen lørdag 30. september. Det bes om at sakspapirer og konkrete forslag til vedtak legges ved, dersom mulig.
Vi har kun mottatt et forslag til agenda, så den endelige agendaen for møte er som følgende:
1. Valg av møteleder 2. Valg av referent 3. Godkjenning av møteinnkalling 4. Orientering fra styret - årsmelding for 2005/2006. Ans: Frode 5. Orientering fra kasserer - Regnskap for 2005/2006. Ans: Jørgen. - Budsjett for 2006/2007. Ans: Jørgen. 6. Innkomne forslag - Status for Skolelinux Drift AS. Ans: Halvor 7. Valg av nytt styre. Ans: Valgkomiteen 8. Valg av ny valgkomitee. Ans: Frode
<SNIP>