Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org [2016-06-12 17:51 +0200]:
dfisk@mailbox.org skreiv 12. juni 2016 16:55:
jeg har lastet ned nyeste versjon av pakken med myspell-filer fra og importert dem til vim. Noen nye ord er der, men "noe" og "noen" finnes fortsatt ikke i ordlisten (bokmål). […] I så fall: Hvorfor er disse ordene ikke tatt med i den vanlige ordlisten?
Hei, og velkommen til e-postlista i18n-no. Dette har nettopp blitt diskutert her på lista, og du finn heile diskusjonen arkivert på http://thread.gmane.org/gmane.comp.internationalization.norwegian/7330/
-- Karl Ove Hufthammer
Jeg har lest igjennom den tråden en gang før, men heller ikke nå forstår jeg helt hva som er konklusjonen.
"noen" og "noe mangler i myspell, men ikke i aspell (eller hunspell)? Og dette er en glipp ingen vet årsaken til?