Gaute Hvoslef Kvalnes wrote:
På Thu, 01 Dec 2005 09:57:20 +0100, skrev Åsmund Skjæveland aasmunds@fys.uio.no:
Finst det ei nynorsk PO-utgåve av denne fila: http://i18n.skulelinux.no/kodar/land.html
http://i18n.skulelinux.no/kodar/nn/land.po
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
Nå som vi har svn kunne vi kanskje flyttet po-filene over i samme mappa som html-fila, eller eventuelt bare samlet alle de po-filene vi har til Kbabel-bruk i samme mappe? Mins å huske det var noen planer om å lage symbolske lenker for å ordne dette? Om ingen andre kan, mulig jeg får tid til å se på det (også) på samlinga til helga, får se.
Mvh Axel Bojer