j
k
j a
j l
Harald Thingelstad skreiv:
Er det noe jeg har glemt? Sikkert en hel masse. Så skriv hvis det er noe.
Du skreiv ikkje kva noko om kva Transpo *er*. Det kunne vera kjekt å veta for oss som ikkje har hørt om programmet før.
Back to the thread
Back to the list