Beta 3 av debian installer for etch nærmer seg utgivelse[1]. Da lurer jeg på når vi bør starte oversetting av nye tekststrenger? Jeg lurer også på om de oppdaterte po-filene ligger i skolelinux svn (versjonssystemet) eller om man skal bruke debian alioth?
Ellers ser jeg at Skolelinux deltar aktivt i utviklingen av neste utgave av Debian med bl.a testing[2].
1. http://www.debian.org/devel/debian-installer/News/2006/20060716 2. http://www.debian.org/News/2006/20060724
Vennlig hilsen
Knut Yrvin