j
k
j a
j l
Axel Bojer skrev: (...)
(Vi burde forøvrig hatt ett nytt irc-møte med status og veien videre. Er det stemning for det?)
Dette ble nok uklart, jeg mente altså et møte i stavekontrollprosjektet :-)
Back to the thread
Back to the list