Håvard Korsvoll wrote:
Hei
Eg og Torstein har snakka litt saman, og vi fann ut at vi vil ta ei økt neste helg for å få litt framdrift i prosjektet vårt med å forbetre dei norske ordlistene. http://alioth.debian.org/projects/spell-norwegian/
Eg inviterer alle som har interesse om å kome til meg neste laurdag 16. april på ei lita minisamling. Folk som vil bidra, men ikkje er i Trondheim kan delta via IRC på kanalen #spell-norwegian på Freenode.
Eg bur i Dybdahlsveg 15C, 7051 Trondheim Kartlenkje: http://www.gulesider.no/gsi/map.do?mode=&spraak=2&searchType=streetS...
Håvard Korsvoll
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no
Jeg kommer hvertfall. På lørdagen. Skal se hva jeg klarer å gjøre før lørdagen.
Har litt planer for å dele opp ordlisten bedre og komme med en plan for hvordan nye ord kan legges til.
Hjemmesiden for prosjektet bør også fikses fort.
Mvh Torstein Dybdahl