On 2/15/07, Jacob Sparre Andersen sparre@sslug.dk wrote:
[ Mener du dit »Reply-To« alvorligt? Ønsker du at resten af listen ikke skal se mine svar på dine spørgsmål? Eller er du bare kommet til at sætte dit postprogram uhensigtsmæssigt op? ]
Det er nok det siste. Bedre nå?
On 2/15/07, Tom Grydeland tom.grydeland@gmail.com wrote:
Jeg kunne tenke meg å skrive regler for dte for bokmål. Er det noen som allerede har begynt på dette som jeg burde koordinere med?
Vel, jeg har begynt, og har bøyninger for de vanlige substantivene (f1,m123,n123) samt noen spesialformer. Hvis det ikke er noen grunn til at jeg skal la være kommer jeg til å legge inn hundrevis av ord, bøyninger og sammensatte ord generert med dte og mine mønstre i løpet av de nærmeste dagene.
Mvh,