Som dere ser er oversetingen av kdesdk heller mangelfull. Jeg ser at den utmerkede prosjektgruppa som jobber med StopMotion-programmet bruker KDevelop. Lurer derfor på om ikke prosjektgruppa deres kan slå til, og oversette herligheten?
mvh Knut
http://developer.skulelinux.no/~gautehk/postat/head-kde-i18n/nb/kdesdk_index... http://developer.skulelinux.no/~gautehk/postat/head-kde-i18n/nb/index.html http://www.kdevelop.org/