Herman Robak hermanr@student.matnat.uio.no skreiv i innlegget news:Pine.GSO.4.21.0207171803260.5406-100000@thrir.ifi.uio.no:
Me har to alternative omsetjingar av «breakpoint» (programmerings- terminologi) -- «stoppunkt» og «avbrotspunkt». Microsoft ser ut til å blanda orda usystematisk.
Jeg har også sett «brytpunkt». Det er debugger-terminologi det er snakk om her, ikke sant?
Ja. Eg sett om Venkman i Mozilla for tida.