Det er nå rundt 8 dager igjen å få til en bokmålsversjon av KDE 3.0.1. Det er minst 90 dager til Skolelinux går i trykken som utgave 1.0.
Vi har mye tid til å fikse 2.2.2 helt strøken i forhold til Skolelinux 1.0 23. august. Men vi har ikke mange dagene å få til en god nok KDE 3.0.1-utgave.
Jeg vil anbefale at en gjør noen omprioriteringer på bokmålssiden og angriper de grunnleggende filene slik at bokmål blir akseptert i KDE 3.0.1
Og for all del, pleeese få ryddet opp i KDE-byråkratiet slik at vi slipper tullet med innsjekking og hatteproblemer fordi noen er så opptatt av at ting skal være så forbannet riktig at en selv blir en showstopper :-). Bidra til fullt gjørokrati og hjelp, så kan dette gå, om ikke mye er gjort alt.
En motivasjon burde være at nynorskutgaven ser ut til å ha kommet lengre...
mvh knut