Hei,
jeg drev og skulle få vær-appleten i Ximian GNOME til å vise Celcius i stedet for Fahrenheit, men kunne ikke finne opsjonen. I den engelske heter det "Use metric", men her fant jeg ikke noe tilsvarende. Fant dog ut at det som var det riktige stedet var "Bruk utgangsverdi" under Egenskaper->Generelt. Hva er dette for en setning? Er det noen som forstår at man ved å merke der får Celcius i stedet for Fahrenheit?
Håper dette er riktig sted å melde fra :)
Lars Erik Kolden