Hei!
Det er bra SVN holdes oppdatert. Likevel ser jeg i dag og i går at det er blitt flere tusen nye meldinger fordi hver enkelt fil nå meldes inn separat ved automatiske innmeldinger. Før ble disse meldt inn samlet, er det mulig å skru dette på igjen? Nå er det en jobb å grave fram de som faktisk er menneskeskapte (og for meg interessante), da de drukner i alle de maskinlagde endringene.
Det ser ut til at de fleste av disse endringene er rent tekniske endringer av typen ekstra linjer etter hver streng, stemmer det? Hva bunner i så fall dette i?
Så i innmeldingskriptet meldinga «Omsett meir», den skulle kanskje forbeholdes når man faktisk manuelt har oversatt. Mulig det er slik skriptet er ment?
Jeg ser også tittelen «Retta opp vanlige feil», og den er beskrivende ved slike endringer (men hvis jeg får pirke er vel «Automatiske rettelser bedre» :-)
Mulig dette er lagt inn allerede slik allerede? Alle de siste er iallfall meldt inn som vanlige feil :-)
SVN commit er, slik jeg bruker den, en mulighet til å se kjapt over de manuelle endringene. Dette er nå vanskeligere enn før.
En annen problemstilling vi bør tenke på til neste samling er at det oppsto noen konflikter, da det kom litt vel mange endringer akkurat mens alle satt og oversatte på samlinga. Jeg tror vi må avtale at disse automatiske innmeldingene/oppgraderingene ved neste samling skjer til et bestemt tidspunkt slik at vi unngår konflikter :-)
Hilsen Axel