Onsdag 24. juli 2002 11:26 skreiv Gaute Hvoslef Kvalnes:
Uff då, det er ein balansegang å jobba mot to CVS-ar. Eg tvilar på at noko er gått tapt, det einaste eg gjorde med Regnearkfunksjoner.html var omformatering. Skal sjølvsagt sjekka det grundig.
Det var sjølvsagt min feil, fint at du er vaken ;-) Ingenting anna gjekk tapt.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes