09.09.01 03:44:07, Roy-Magne Mo rmo@sunnmore.net wrote:
Hei,
Kva skal eigentleg 'Could not' omsetjast med? Reint umiddelbart vil eg omsetje det med 'kunne ikkje', men det er ikkje akkurat god norsk. Alternativt, og noke betre, blir 'Klarte ikkje'.
I konstruksjonar som 'Could not find ...' har eg brukt 'Fann ikkje ...', altså eit meir direkte språk. Der dette ikkje går, trur eg nok 'Klarte ikkje ...' er best.
(Eg har sett det i utgangspunktet grusomme uttrykket 'xyz could not be found' sett om til 'xyz kunne ikke være funnet'!)
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes