On Sat, 14 Sep 2002, Joachim Mæland wrote:
Jeg vil gjerne bidra....
Flott! :-)
Ut fra egen interesse, og teorien om at behovet for denne modulen tlstede, starter jeg denne helgen med oversettelse av Apache-modulen til Webmin...
Et godt valg, synes jeg. Hvor tilfreds er du med grensesnittet Apachemodulen gir administratoren? Er det noe som burde endres? Tilbakemelding om dette kan med fordel rettes til linuxiskolen@skolelinux.no og http://bugs.skolelinux.no/
Dersom andre har synspukter på prioritering av moduler, setter jeg selvsagt pris på tilbakemeldinger...
dhcp-modulen og ltsp-modulen har vært mye omtalt på linuxiskolen@skolelinux.no