Torsdag 17. oktober 2002 10:08 skreiv Axel Bojer:
torsdag 17. oktober 2002, 07:43, skrev Klaus Ade Johnstad : | | Jeg har en slik fil som inneholder blant annet: | | <L10N> | <ooLocale cfg:type="string">no_NO</ooLocale> | <ooSetupCurrency cfg:type="string">NOK-nb-NO</ooSetupCurrency> | <ooSetupSystemLocale cfg:type="string">no_NO</ooSetupSystemLocale> | </L10N> | | Men hverken dette eller å først kjøre dpkg-reconfigure locales og sette | no_NO som default (da havner linja no_NO også i fila /etc/environmet) | hjelper det plukk når man forsøker å starte OO fra k-menyen. Det går | greit for meg å starte OO fra kommandolinje etter å ha først kjørt export | LANG=no_NO, men det gjelder ikke alle. | | | klaus
Ikke no_NO men nb_NO ! (begge steder!)
Det går fint med begge, iallfall i LANG-variabelen.
Klaus, kan du prøva å endra kommandoen i K-menyen frå «/usr/bin/oowriter» til «/usr/bin/env LANG=nb_NO.ISO-8859-1 /usr/bin/oowriter»?
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes