Axel Bojer:
I andre filer var det bare linja med informasjon om språkgruppa som manglet. Med disse to rettelsene finner nå msgftm -c ingen flere feil i nb/messages :-)
Det er syntaksfeil i fire filer i kde3-stable/nb som bør rettast. (Det er òg feil nynorskfilene her, men dei kan eg retta.)