[Arno Teigseth]
den første linja ser jo bra ut, ser ut til at min ssh har plukket opp riktig DSA-identity. Men den andre linja - betyr det at jeg ble svartelistet fra svn.skolelinux.org mon tro?
Jepp. Antagelig for mange feilede innloggingsforsøk (tror grensen er 3). Det varer i 2 timer.
Vennlig hilsen,