mandag 6. mai 2002, 14:54, skrev du :
Herman Robak hermanr@student.matnat.uio.no:
Bare for å ikke gå i beina på hverandre:
Hvilke filer i kdebase kunne dere tenke dere å ta fatt på, utover dem dere allerede har sjekket inn?
Holder dere på med noen, som snart blir ferdig?
Jeg driver med språkvask av kdenetwork katalogen og kan gjerne ta denne i kde3 når jeg blir ferdig med kde2-vask. Man kan vel bruke mesteparten av kde2-oversettelsene når man skal oversette kde3?