Ola Ketil skrev:
Hei Eg har brukt dei frie ordlistene til å lage ordlister til bruk i programmet WinEdt. Dette er eit program til å redigere LateX filer med under Windows. Ordlista til WinEdt er ei liste med ord sortert etter ordlengde og alfabetisk.
Det som eg lurte på er om det er i orden at eg legg dei inn på sida http://www.winedt.org/Dict/ slik at andre også kan få tak i dei.
Hvis du gjør oppmerksom på lisensen og følger den, så burde vel det gå. Men hvorfor ikke bare lenke til en ferdig versjon sentralt? http://alioth.debian.org/project/showfiles.php?group_id=30577 lister opp en del ferdige pakker.
For å laga listene med ord så brukte eg make words.nn make words.nb Er dette rett metode?
Det håper jeg noen andre kan svare på :-) Ellers står jo framgangsmåten her: http://no.speling.org/developer.html
Mvh Axel