On Sat, Apr 05, 2003 at 09:44:55AM +0200, Karl Ove Hufthammer wrote:
Keld Jørn Simonsen keld@dkuug.dk skreiv i innlegget news:20030404230512.GA24257@rap.rap.dk:
Jeg tror vi må være praktiske og se hvad som er det mest vanlige i Norge, og jeg tror at det er at "aa" er det samme som å.
Eg vil på det sterkaste fråråda å sortera «aa» maskinelt som «å».
Hvorfor det? Dette er vel hovedreglen på norsk.
Hilsn keld