Den 06. sep. 2010 21:26, skrev Karl Ove Hufthammer:
Wednesday 1. September 2010 skreiv Ole Andreas Utstumo:
Eg nytta «skjermvideo» da eg omsette PiTiVi, etter denne artikkelen på wikipedia: http://no.wikipedia.org/wiki/Screencast
Eg likar «skjermvideo». Skal me få det inn i fellesordlista?
God ide!
-Axel