Axel Bojer axelb@skolelinux.no skreiv i innlegget news:200506171330.19220.axelb@skolelinux.no:
Jeg foreslår at Fellesordlista legges inn under en åpen lisens. De som er på lista behøver vel bare gi sitt besyv, så er det greit (CVS viser hvem som har bidratt).
Kva var lisensen den danske ordlista den norske er ei omsetting og utviding av var under?
[Ja, setninga er heilt grammatikalsk korrekt, og gjev fullstendig meining! ;)]