Petter Reinholdtsen skrev:
[Axel Bojer]
Tror det skal gå bra for min del :-)
Hvis det ikke skal skje de aller nærmeste dagene kan jeg prøve å sette opp en agenda -- med mindre noen andre kan og vil før meg :-)
Ingen gjorde det før deg. Jeg har lagt inn noen punkt til agendaen på URL:http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/Møteplan. Når skal vi møte?
I morgen, ikke sant? Jeg er opptatt fra halv 4 og utover, dessverre. Også Espen Talberg er opptatt. Hvis vi kan ha det på formiddagen, så skal jeg være der :-)
La inn en ekstra sak på lista ...
Mvh Axel