Tysdag 21. august 2007 skreiv Karl Ove Hufthammer:
No skal omsettingsfilene vera klare. Det har vore mange endringar i plasseringar og syntaks, noko som har ført til litt leie problem.
Det er for øvrig positive ting med dette òg. Samanhengskommentarar til omsettingane brukar du «msgctxt» vert no vist på ein fornuftig måte i KBabel. Der vert det vist slik:
File
Samanheng som er sett inn av KBabel. Ikkje omset dette:
A verb – not a noun.
Som vanlig kan me trykka «Ctrl + Mellomrom» for å få teksten ein skal seta om ned i omsettingsfeltet.