tor, 2002-08-15 kl. 20:16 skrev Gaute Hvoslef Kvalnes:
Det ligg no ein full Windows-pakke på <URL: http://developer.skulelinux.no/~gautehk/setup.zip >. Fint om nokon kunne ha testa den på Windows 95/98. Eg veit han verkar i Windows 2000 og XP.
Installerer og verkar heilt fint!
Omsetjingane er ikkje heilt oppdaterte, men pakken er heimelaga og på «ekte» bokmål. (Altså ikkje berre engelsk OOo med bokmålsfiler på toppen.)
flott!
Lars
______________________________________________________ Få den nye Yahoo! Messenger på http://no.messenger.yahoo.com/ Nå med webkamera, stemmechat, interaktiv bakgrunn og mye mer!