(...) Sjur skrev:
Uansett vil eit e-postkorpus vera ein bra start. Finst det personar på denne lista som kunne tenkja seg å samla inn ei rimeleg mengde e-post på bokmål og nynorsk? Vi kan som sagt stilla infrastruktur og verkty til rådvelde. Ei rimeleg mengde = ca 5-10 000 ord.
Se nedenfor: /lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no den, og lignende offisielle listearkiver bør vel kunne brukes?
-Axel