Hei,
Arne Babenhauserheide på KDE-Promo har laget et godt intervju med OpenSync teamet som hadde vært fint å fått vider ut til et større publikum i Norge.
OpenSync ,http://www.opensync.org/ , ser ut til å bli basen for både KDE og Gnome i å synkronisere data mellom enheter. Dette er en veldig viktig funksjonalitet for proff markedet.
Er det noen som har interesse av å hjelpe til å oversette dett til Norsk?
Mvh.
Birger