j
k
j a
j l
2001-10-20 19:47:24, Ole Aamot oka@student.matnat.uio.no:
Det finnes konfigurasjon for valg av språk og oppsett av no-latin1 tastatur-definisjon i dbootstrap
Fiksar denne rett teiknsett for 'less' òg?
Back to the thread
Back to the list