fredag 22. mars 2002, 14:54, skrev du :
Axel Bojer axelb@start.no wrote in
news:20020321203154.08725892E@smtp1.powertech.no:
Hva gjør vi (jeg) med språkvaskede filer? «fryser» vi dem?
Nei, det må vera lov å komma med forbetringar om ein ser feil/manglar i dei.
Men du bør absolutt oppdatera 'skolelinux/www/info/oversettelse/fremdrift.html'.
Gjorde et forsøk, men fikk ikke til fargeendring. La bare til "ferdig" på de filene jeg har gått igjennom. (Vet ikke om det bryter med regelen for oppdateringslista, men tar nok en liten titt når jeg kommer på noe/ser noe nytt der jeg står fast). Har ikke løst snarveiskonfliktene (unntatt i kword), det tar jeg i pausene .... Om noen har endringer på de med «ferdig», så er altså jeg den skyldige der. (med unntak av kmail).
Elles hadde det vore fint om du bytta teiknkodinga i e-postprogrammet ditt til ISO-8859-1, då det er mange (inkludert meg) som brukar program som ikkje støttar UTF-8 (og UTF-8 er i tillegg heilt unødvendig her).
Er det bedre nå? Gjorde som du foreslo!
Hilsen Axel