j
k
j a
j l
Hei!
Jeg vil gjerne bidra med å oversette KDE og ble bedt om å sende en epost i denne mailing listen. Bruker Arch Linux 64-bit med Plasma/KDE 5.
Cheers, Stian
Back to the thread
Back to the list