Hei alle i18n-no'ere,
Freeciv er et open source strategispill, som dere kanskje kjenner til. Prosjektet trenger en norsk oversetter, dersom dere er interessert.
Se http://www.freeciv.org/index.php/Translations for mer informasjon.
_________________________________________________________________ MSN Messenger overalt med WebMessenger http://webmessenger.msn.com/?mkt=nb-no - Den korteste veien mellom deg og dine venner