Fredag 8. april 2005 12:18 skreiv Åsmund Skjæveland:
Kva kjønn er ordet «toner» (pulversvineri i laserskrivarar)? Mao. heiter det «tonar» eller «toner» på nynorsk?
Det må bli «tonar». Det seier iallfall eg/me. (Ordet finst ikkje i nynorskordboka, men som importord er det uproblematisk å ta inn, og å gje det hannkjønnsform.)