Eg var ikkje så veldig effektiv på samlinga, dessutan kom eg meg ikkje på plass før ut på laurdagen ein gong. Men det eg gjorde var:
- Gjorde ferdig omsetjing av wlat til Nynorsk og språkvaska Bokmål. - Oppdaterte omsetjing av debian-installer til nynorsk, 100%. - Prata med folk om å arrangere omsetjarsamling, og lufta ideen på lista.
Håvard