[Arno Teigseth]
Bruker de espeak mon tro?
Ja, Debian-installasjonen bruker espeak, og hvis en installerer Gnome, så skal den også bli satt opp med talesyntese.
En gang i historien laget jeg espeak-filer for et språk, veldig metallisk men ganske god uttale tross alt.
Kanskje du kan forbedre de norske espeak-filene ved hjelp av datasettet fra språkbanken?